Friday, June 22, 2012

amx_mod

AMX_MOD-Adminkomande

amx_kick <name> [reason] Kickovanje igraca.
amx_ban <name > <time> [reason] Banovanje igraca.
amx_addban <authid> <minutes> [reason] Dodavanje bana na server listu.
amx_unban <authidp> Skidanje bana igracu.
amx_slay <name> Ubijanje igraca.
amx_slap <name> [damage] Slapovanje igraca.
amx_leave <tag> [tag1] [tag2] [tag3] Kickovanje svih igraca koji nemaju taj tag..
amx_pause
Zaustavljanje igre.
amx_who
Prikazivanje igraca koji su na servru.
amx_cvar <cvar> [value] Menjanje ili prikazivanje cvar valute.
amx_map <mapname> Promena mape.
amx_nick <original name> <new name> Promena imena igracu.
amx_cfg <filename> Resetovanje config fajla.
amx_rcon <rcon command line> Executes a command on the server console.
amx_plugins
Lista svih loadovanih pluginova.
amx_modules
Lista svih loadovanih modula.

Chat commands:
amx_say <message> Slanje poruke svim igracima preko normalnog chata.
amx_chat <message> Slanje poruke svim adminima preko normalnog chata.
amx_psay <name> <message> Slanje privatne poruke odredjenom igracu.
amx_tsay <color> <message> Slanje HUD poruke sa leve strane.
amx_csay <color> <message> Slanje HUD poruke u centru ekrana.

Vote commands:
amx_votemap <map> [map] [map] [map] Startovanje biranja mape.
amx_votekick <name> Startovanje biranja da li kickovati igraca.
amx_voteban <name> Startovanje biranja da li banovati igraca.
amx_vote <question> <answer1> <answer2> Startovanje biranja bilo cega.
amx_cancelvote
Ponistavanje biranja.

Stats commands:
say /hp Prikazuje informaciju o vasem ubici.
say /statsme Prikazuje vase stanje.
say /stats Prikazivanje statusa drugih igraca.
say /top15 Prikazivanje 15 najboljih igraca.
say /rank Prikazivanje vase pozicije na serveru.

Say commands:
say nextmap Prikazuje sledecu mapu.
say timeleft Prikazuje preostalo vrijeme na mapi.
say thetime Prikazuje trenutno vrijeme.

Menu commands:
amxmodmenu Prikazuje osnovni AMX meni.
amx_cvarmenu Prikazuje CVAR meni.
amx_mapmenu Prikazuje meni za mijenjanje mape.
amx_votemapmenu Prikazuje meni za biranje sl. mape.
amx_kickmenu Prikazuje kick meni.
amx_banmenu Prikazuje ban meni.
amx_slapmenu Prikazuje slap/slay meni.
amx_teammenu Prikazuje meni za prebacivanje igraca.
amx_clcmdmenu Prikazivanje menija za rad nad klijentom.
amx_cmdmenu Prikazivanje server menija.
amx_restmenu Prikazivanje menija za restrikciju oruzja.
amx_teleportmenu Prikazivanje menija za teleportaciju.
amx_pausecfgmenu Zaustavljanje pluginova.
amx_statscfgmenu Prikazivanje statusa podesavackog menija.

No comments:

Post a Comment